PROFIL AUTORA: Katarína S. Kaška

Meno autora: Katarína S. Kaška
E-mailkatarina.s.kaska@gmail.com

O autorovi

Som dievka zo stredného Slovenska a tento kraj milujem. Napriek tomu ma osud či iná súhra náhod zaviali do Nemecka, kde pracujem. Hoci som vyštudovala na Slovensku učiteľstvo, a teda prácu s deťmi a mládežou, paradoxne dnes pracujem so seniormi. Nuž čo, človek mieni, Pán Boh mení.  Láska k písaniu sa však u mňa rokmi iba prehlbuje. Iste, v súčasnosti píšem ako totálny laik, ale verím, že raz sa mi podarí môj štýl vycibriť tak, že človek, ktorý sa túži stať spisovateľom, si povie, že by chcel vedieť písať ako ja. :)


Prečo autor píše

Píšem preto, lebo ma to baví. Verím, že práve preto píšu všetci, čo píšu a písať vedia. Inak to totiž ani nejde. Hoci som zatiaľ napísala iba dva ľúbostné (pikantnejšie) romány (jeden príbeh, dve knihy), mám pár nápadov aj na detektívky či fantastiku. Týchto žánrov by som sa chcela aj neskôr držať. 

Životný cieľ

Iste, ako mnohí spisovatelia, aj ja túžim po domčeku pri mori, kde by som mohla iba písať a občas si zabehnúť do vody zaplávať celkom nahá, prípadne sa iba tak slniť na pláži a čerpať inšpiráciu. Za životný cieľ ale nepokladám písanie, skôr robiť druhých ľudí šťastnými a prinášať im úsmev na tvár. 

Knihy

Pikantná príchuť matriarchátu
Horká príchuť monogamie

  • Príbeh v oboch knihách na seba nadväzuje. Rozpráva ho mladý historik, ktorý nemá senzory lásky, a preto nedokáže milovať (teda aspoň nie jednu ženu). Viac sa o ňom ale dozviete, ak si moje knihy prečítate. 

Komentáre