PROFIL AUTORA: LM

Meno autora: LM
Blog/stránkawww.spisovatelske-patalie.blog.cz/
E-mailvampyre.blood.slovakforum@gmail.com

O autorovi

Som osoba, ktorá hľadá harmóniu a dokonalosť v nedokonalostiach. Verím, že umeniu sa medze nekladú a preto i ja hľadám múzu vo všetkom na čom spočinie môj zrak, v každom zavití vetra či slnečnom lúči, pocite bezpečia i neistoty. 
V bežnom živote sa však zaoberám všetkým, čo ma osloví, týka sa to každého jedného aspektu, od mojich záľub až po hudbu, ktorú momentálne preferujem, no mojou skutočnou vášňou sú knihy a rozmanitosť ich príbehov. Možno práve tieto neobmedzené možnosti sú dôvodom, prečo sa tak pevne držím tohto koníčku. Mimo čítania a písania ešte blogujem a kreslím, či fotografujem. Zároveň prispievam do online časopisu Abdon.
Mnoho času trávim vo svojej fantázii kde mi je spoločníkom a spoluautorom hudba, venujem sa rozvoju svojich hrdinov a ich životom, niekto by povedal, že som taký vetroplach a zrejme nie je ďaleko od pravdy. No ako povedal Albert Einstein: "Logika ťa dostane z bodu A do bodu B. Fantázia ťa dostane všade.“

Prečo autor píše

Pre mňa je písanie dôležitou činnosťou v procese sebarealizácie, je teda súčasťou mňa samotnej. No píšem aj pre potešenie zo samotného písania a procesu tvorenia, píšem aby som mala radosť a svojou tvorbou, prinášala radosť a oslobodenie sa od všednej reality aj svojim čitateľom.

Životný cieľ

Mojim cieľom je zanechať po sebe niečo, z čoho bude mať niekto ďalší radosť a nie nadarmo sa vraví, že jedným z najlepších darčekov je kniha. Je teda len prirodzené, že by som rada vydala prinajmenšom jednu knihu.

Zverejnené diela

Komentáre

  1. Moja prvotinka je na stiahnutie zdarma, budem rada za každý názor :)
    http://www.1000knih.sk/obchod/nezaradene/v-labyrinte-temnoty

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár. :)