PROFIL AUTORA: Denisa Kancírová

Meno autora: Denisa Kancírová
Blog/stránka: www.farin.webnode.sk
Facebooková stránka: Nevoľnosť
E-maildenisa.kancirova@gmail.com

O autorovi

Vyštudovaná učiteľka biológie a environmentalistiky, ktorá sa k tejto profesii nedostala. Pracujem v administratíve, ale popri tom som si v roku 2016 rozbehla vlastné vydavateľstvo. Od roku 2012 riadim amatérsky online mesačník Abdon, ku ktorému patrí aj projekt Amatérske príbehy. Vydala som zopár kníh a chcem pracovať aj na ďalších. Všetky moje výtvory a tvory si môžete nájsť na mojej osobnej stránke, kde mám podrobný rozpis mojich aktivít.  Venujem sa aj ochotníckemu divadlu, čítaniu kníh, pozeraniu seriálov a cestovaniu po hradných zrúcaninách.

Prečo autor píše

Ak si mám spomenúť, prečo a kedy presne som začala písať, tak pravdupovediac neviem. Viem, čo bolo mojou prvotinou a približne viem aj kedy. Ale ako som sa k tomu dostala, netuším. 
Teraz píšem preto, aby som naplnila svoje vnútorné nutkanie (?). Mám v hlave veľa príbehov, ktoré sa derú von a ja nemám inú možnosť, len im vyhovieť.

Životný cieľ

Zmeniť svet -  aj keď málom. 
Písať knihy, žiť svoj sen a zanechať za sebou niečo.

Knihy

Bez Pointy

Anotácia

Kniha sa skladá z 11 príbehov, ktoré sú zamerané na scifi, ale nájde sa tu aj akčná detektívka. Jeden príbeh bol vytváraný ako sloh na slovenský jazyk, kedy sa ma učiteľka pýtala, že či som to písala naozaj ja. Niektoré z príbehov som tvorila na prijímacie skúšky na VŠMU, kde nemali až taký úspech (keďže ma tam nezobrali, ale teraz to ani neľutujem). Jeden z príbehov som posielala do jednej súťaže a tri príbehy, ktoré na seba nadväzujú som stvorila len tak.
Obálka je vytvorená z jednej mojej kresby a takisto sú v knihe mini ilustrácie v podobe mapky a znaku. 
Hoci sú to prvotiny a odvtedy som sa určite posunula ďalej, myslím, že sú dobre napísané a určite by som ich už nemenila, pretože by stratili tú iskru, ktorú majú. Keby som ich prepísala, už by z nich boli iné príbehy. Na tú etapu môjho písania sú akurát. Ako je pre mňa typické, nezaoberám sa prílišným opisovaním prostredia ani vzhľadu, skôr to nechávam na čitateľa a jeho predstavivosť.

Vydavateľstvo: Via Bibliotheca
Rok vydania: 2012
Počet strán: 166 strán
Žáner: poviedky
Väzba: brožovaná

Kde sa dá kúpiť


Keavad

 Anotácia

Kniha sa odohráva vo fantasy svete Keavad. Štyri rôzne príbehy, štyri rôzne autorky, štyri rôzne typy a štýly písania. Prezradiť obsah ani nemá zmysel, pretože v oficiálnej ukážke je úryvok z každého príbehu.
Ilustrácie a aj obálku nám robila jedna šikovná dievčina Veronika Hejralová.

Vydavateľstvo: Nová Forma
Rok vydania: 2014
Počet strán: 251 strán
Žáner: fantasy
Väzba: brožovaná

Recenzie knihy

in-my-black-dreams.blog.cz/1506/denisa-kancirova-a-kolektiv-autoriek-keavad
http://www.aduliksun.com/2016/05/potulky-kniznym-svetom-2.html

Kde sa dá kúpiť

                        www.alterego.sk/produkt-detail/keavad

Nevoľnosť


Anotácia

Karolína úspešne ukončila štvrtý ročník vysokej školy. Okrem letného ničnerobenia si chce nájsť prácu. Cesty internetu sú k nej zhovievavé a o nejaký čas sa ocitá v osade, uprostred Karpát. Letná brigáda s ubytovaním! Čo viac by si mohla želať. A keďže je svet malý, stretáva tu starého známeho Leonarda, fešáka a pána tajomného... Avšak nič nie je také, ako na prvý pohľad vyzerá...
Obálku robil šikovný Anton Lenčéš (jeho tvorbu si môžete všimnúť v časopise Abdon).

Vydavateľstvo: Nová Forma
Rok vydania: 2016
Počet strán: 241 strán
Žáner: román
Väzba: brožovaná

Recenzia knihy


Kde sa dá kúpiť

Prípadne môžete kontaktovať autorku na mail. 

Komentáre